Thursday, June 18, 2009

You belong with me.

Hello people, I'm bak ! Lol. Dont know why suddenly feel like blogging again. I dislike my old blog. so i create a new one. Heh. Oh god. my brain is not working now. Don't know what to write.
Oh yeah.. im addicted to this chinese song. :)


你在,不在..


雲碎成雨點

等你的抱歉卻等到你的 不告而別

星光像淚水

沒說的思念變成黑眼圈

幾百天來的熱烈 一個寒流就瓦解

再厚的愛只是一疊紙片

你在房間 像幻燈片

你在我眼裡蔓延

你在手機 你在筆電 無法隔絕

你在深夜 像黑咖啡

你在我心裡面陪我失眠

可是卻不在 我(的)身邊

感冒整個月

心裡的疲倦 比發燒暈眩 比頭痛烈

我不愛爭辯

腦海卻默默決定一切

換沙發換窗簾卻換不掉你固執的氣味

抱著一起養的小狗倔強假裝克服了傷悲

它吻了我~ 弄亂藏好的淚

This is for you.

I love you. :)

Nights. xoxo.


TO BE CONTINUE

I looks so chubby here. ><

突然好想你 ...

No comments:

Post a Comment